學人出水痘

February 9, 2007 at 1:08 pm 3 comments

風聞近日是水痘爆發期,各位未出過的朋友要小心了,不要像我廿幾歲才學人出水痘呀。(成年人患者屬併發症的危險群)
那是好多年前了,第二份工,每星期都有晚歸的日子,便學人搬出來住,寄住在好客的同事夫婦家中。才沒幾天,那陣子忙著一個大規模採訪,人非常燥,谷了許多疱仔在面上,沒理會,以為是熱氣,繼續橫掃尖沙咀做故仔。豈料一晚發現疱仔生到眼皮上,便覺得不對路了。其實已經發緊燒,但我這方面極遲鈍,只是覺得呼吸急促了,整個人都好虛。那一晚疱仔快速增生,面上已慘不忍睹,也開始蔓延背脊和手腳。年青又無知的我們仍未能確定這就是水痘,結果我勉強睡一覺,待到清晨才獨自由跑馬地步行至附近急症室掛號。
清晨的急症室照例勁多人,分流的護士敷衍著我(她也看不出我生水痘嗎?),我在大堂行來行去(都無位坐),心諗不知要等幾耐,如果嗌三個名都未到我就去睇私家醫生(我兒時有在醫院高燒五句鐘才見到醫生但都退左燒的激氣經驗),沒想到下個即輪到我,叫我進一個小房間(不是別人去的大房),我才知道我已被隔離了……後來想想大堂咁多細路,而我走來走去,都幾危險(水痘具高度傳染性)。再回想自己出緊痘發緊燒都去做訪問,不知有沒有惹給其他人,但都無辦法了。後來得到兩星期病假,避過一場編輯部災難,回到公司卻被眾人歧視:咁大個至出水痘?
哼,係呀,吾得咩?

認識水痘:台灣疾病管制局

Entry filed under: about me 病歷. Tags: .

通街都係特首 我與明哥合照

3 Comments Add your own

  • 1. 飲者  |  February 10, 2007 at 2:04 pm

    哈,我這邊不久前剛巧也有個『學人』也出水痘,是個英格蘭來的博士生,好大個仔啦,去年剛結婚。話說兩星期前在學校門外碰到他,
    「咦乜咁耐冇見呀?」我說。
    「係囉,出水痘呀我。」他答。
    「哦…吓,你講真架?」
    「梗係! 辛苦到爆,禁閉左幾個禮拜,呢幾日至出番來。」
    「嘩咁慘,不過唔緊要啦,一次過者。」
    「你講吓好,我第三次出喇!」
    「唔係馬???」
    「梗係!」

    See? 呢D就真係『學人』出水痘喇,長出長有,你話點算?

    Reply
  • 2. karrie  |  February 11, 2007 at 12:59 pm

    可憐我仍未出水痘啊!!我有時懷疑老媽子記錯了,無理由三十幾歲人都未出水痘!!??其實係咪有d人一世都唔會出呢??

    Reply
  • 3. ohlala  |  February 12, 2007 at 11:11 am

    飲者:三次?!佢係咪嫁?我意思係,佢係咪地球人黎嫁?

    karrie:咁你咪學人吾出水痘囉,都得姐……

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


cal.end.ar

February 2007
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

del.icio.us

thank u...

  • 41,015 hits

new posts wor

bamboo chopsticks list

1. (riceline) 2. all japanese 3. old papa 4. fairy track rock etc.

chef challenge

(co-curated by yamje) 1.粟米斑腩 2.干炒牛河 3.炸魚薯條 4.忌廉湯 5.水餃(compare to mama's) 6.豬扒包 7.齌乜乜齌物物 8.紅豆沙 9.湯丸 10.所有炒飯 11.白粥 12.蒸魚

childhood favourite dishes

1.煎雞翼(唔知點解係甜架)2.炸假帶子 3.炒意粉 4.洋葱牛肉包 5.炒土豆絲 6.碗仔翅 7.電飯煲蒸黃花魚(會發光架)8.菠蘿包+維他奶+豆腐花(死之前點都要食番餐)

we like animals

ohlala: 鹿,鯨,貓 1. 細細個就發夢見過;有靈氣,敏感,纖細,似仙界之物 2. 寫詩時常想起;神祕,善良,有智慧,可望而不可即,安靜,有力量 3. 近來與之生活;獨立,自由,愛去哪裡就去哪裡,沉思扮得好似,天生成點都咁好睇,無憂無慮,傻傻地... nana: dog, lion, bear 1. hv always liked them from childhood, donno why, like all kinds of dogs most, not all :P 2. they are beautiful and yao ying 3. they look huggable, and i like the hugging icon in skype, and my memory is full of chidren story books abt bear stealing honey from beehives.

病歷表

Feeds


